domingo, 15 de junio de 2014

"TV Portraits. Como me ghusta por os títulos en inglés para quedar de moderna… "

Encántame este título e todo o que significa. É o primeiro que tiven claro cando me plantexei este proxecto plástico co que farei a miña primeira mostra individual en catro anos. A expo será o 1 de Agosto no Centro Regal-Xunqueira, en Viveiro (Lugo).
Esta colección de debuxos xurde como consecuencia das clases de teatro da Improvisación ás que fun vai uns meses (Impro-games) e das ilustracións improvisadas que acabaron convertíndose no meu libriño 3...2...1... que autoeditei no Nadal do 2003.
No 2009 abandoei a que foi a miña galería durante 10 anos e desde entón levo moreas de exposicións que eu non busquei, donde afortunadamente alguén recoñecía o meu traballo e me ofertaba participar. Foi fermoso deixarse ir, deixarse mostrar.
E tiven que deixar pasar tempo de abondo para partir de cero e voltar con ganas. Por fin teño unha colección plástica que quero compartir co publico. É unha colección potente  pero sin pretensións.  E tratase de algó absolutamente fresco e inédito ( todos os traballos son do 2014). En breve engadirei algunha imaxe, pero poucas, gústame reservarme para a inauguración...

No hay comentarios:

Publicar un comentario